Wij kunnen altijd bij onze accountmanager terecht!

Sinds 2011 zijn wij een tevreden klant van IMNederland. De manier van het benaderen van de klant komt heel erg overeen met onze kernwaardes, wat voor ons heel belangrijk is. De samenwerking ervaren wij als zeer plezierig. Onze contacten verlopen zowel met onze accountmanager als met de medewerkers van Klantenservice. Wanneer wij tegen zaken aanlopen, kunnen wij voor advies en vragen altijd hen terecht.

De trainingen die IM Nederland aanbiedt zijn een aanrader. Wij vonden het erg fijn dat we in een redelijk kleine bezetting tijdens de training uitleg kregen. Daardoor was er veel gelegenheid voor persoonlijk contact en kon er gericht informatie worden uitgewisseld.

Over Solcon

Een provider met een ander geluid

Ver voordat vragen over privacy en veiligheid zich ontwikkelden tot echte thema’s, werd er op een zolderkamer in Dronten al op een vooruitstrevende manier nagedacht over mogelijke antwoorden. In een wildwest landschap van internetcowboys zetten wij in 1996 onze eerste stappen als een provider met een ander geluid. Niet om daar mee op te vallen, maar omdat we oprecht geloofden (en nog steeds geloven) in een betere wereld en vooral in de rol die wij daarin konden vervullen.

Pionier op het gebied van veiligheid en serviceverlening

Onze missie was vanaf het begin ambitieus, maar kraakhelder: “Het voor iedereen beschikbaar maken van veiliger en beheersbaar internet”. Om dit voor elkaar te krijgen hebben we onszelf en het internetlandschap om ons heen continu opnieuw uitgevonden. Vanaf de start van ons bedrijf zijn we pionier geweest op het gebied van veiligheid en serviceverlening. Zo bouwden we bijvoorbeeld als eerste in Nederland een internet- en telefoonfilter. Maar ook het inmiddels veelgebruikte Voice Over IP bellen is ontwikkeld door innovatieve pioniers binnen ons bedrijf.